use somebody

marți, 9 iunie 2009


"You know that I could use somebody
You know that I could use somebody
Someone like you,
And all you know,
And how you speak
Countless lovers under cover of the street."

Dezordine, deranj, nesiguranta, egoism, singuratate, incredere.
Mi s.a tot reprosat cum ca fac totul doar sa fie in favoarea mea, ca ma pun mereu pe primul loc, ca nu vad nimic in jurul meu, ca aud sau spun daor ce vreau.
Nu toti facem asa?
Spune.mi tu cand ai stat sa te gandesti daca sa te ajuti mai intai pe tine si apoi pe altii?

Eram in autobuz si ma uitam in gol, prin ceilalti calatori. Cand m.am asezat am ramas indreptata cu fata spre doi baieti si doua fete. Eram suficient de aproape sa aud ce vorbeau. Nepoliticos din partea mea. Ele pareau mult prea cu nasul pe sus, si ei eru mult prea mici ca sa zic draguti. Una dintre ele chiar s.a uitat urat la mine de vreo doua ori. Noroc ca a coborat repede. Discutia lor era total banala. Nici ca am inteles.o. Tot ce stiu e ca tipa care a coborat odata cu mine avea 16 ani, iar tipii vreo 13. Unul dintre ei era chiar bun. Nu ca m.a fascinat sau ceva. Doar ma pus intr.o stare proasta. M.a facut sa ma gandesc ca a trecut a 9a si eu am stat pe bara un an intreg.

Stiu ce vreau si cat de mult vreau, dar sigur nu a fost, este sau va fi reciproc vreodata.

Raise two fingers just for love.

2 comentarii:

a n d r a spunea...

te cred si ai dreptate:*

a n d r a spunea...

miai followit linku cu templaturi:X...ah ce dragut e asta...