moi

marți, 9 iunie 2009


atata stat acasa iti deschide ochii uneori. recunosc ca e vina mea..n.am raspuns la telefon. planuisem ceva, dar ploaia a sticat totul.
apropo de ploaie, desi strica planurile, m.a pus pe ganduri. ma gandeam cum depind eu de voi. ma gandeam la camasa in buline proaspat spalata, la palaria aia super si ochelarii de care sunt indragostita, la imbratisarile si la toti pupicii primiti.
daca.mi pare rau ca se termina scoala?
no way! nu e ca si cum pierd legatura cu voi, ce naiba!
sunt mega fericita ca se termina si ca nu o sa fie nevoie sa vin la scoala pe caldurile alea infernale.
sunt mega fericita pentru ca vine b'estfest si pentru ca, fara mine o sa fie naspa la mare!
e asa tarziu ca nu imi mai vine nimic in cap decat somn. si eu care scriam un post lung:))

1 comentarii:

a n d r a spunea...

ba stai da tu te vezi cu mine cat sunt astia la mare:D