Stiu ce vom face astazi!

vineri, 19 iunie 2009


Cum poate un calculator ordinar sau un telefon simplu sa apropie oamenii!
Noi suntem bossii, Antonia! Pentru ca atunci cand barfim noi, restul sunt mega lame, dar cand suntem barfite, it just makes us more popular! Avand in vedere ca eu am rangul de super-boss, pot sa zic ca, pe langa faptul ca poti sa fi tu super(mini)-boss, tot noi o sa ramanem baza, cu sau fara prea mult talent artistic si originalitate! Ily, pasarico!
Cuz we're the type of girls who will burst out laughing in dead silence because of something that happened...yesterday!

10 comentarii:

a.m spunea...

yaay sunt super(mini)-boss te adorrrr. si bo$$i ca noi nu mai exista ahaa ahaa :>
ily ily:X

a.m spunea...

ah, uitasem de jhonny test!

Denisa spunea...

chiar ca, da mie imi place de sora cu paru drept:)))

a.m spunea...

daa, desi mi-as dori ca semnul ei sa fie lunaaa :))

a.m spunea...

baa cum iti dau follow?:))

Denisa spunea...

follow la ce?

a n d r a spunea...

denisaaa....ce numar de tel al ai ca ala care il am eu e mereu inchis?

Denisa spunea...

am un orange nu il pun aici

a.m spunea...

normal ca pasarica nu-si punea numarul aici, doar e faimoasa bitch! :))
sa-ti dau follow la blog fundulet zvelt :*

Denisa spunea...

evident ca nu vreau sa vorbesc cu cine stie ce maniaci obsedati de funduleturi zvelte la telefon.. nu stiu exact cred ca e ceva pe pagina aia cu "vizualizati profilul complet" a ta...cred