Cuz chicks.. and dicks rule the world!

vineri, 19 iunie 2009


Pai, cum ni s-a spus noua de mii si mii de ori ca nu facem nimic cu timpul nostru, ce-am decis? Nu e o schimbare radicala, no way! E doar o metoda de a ne exprima personalitatile, noi, fanele celui mai bun tip de muzica, skaterite, bikerite, banderite, pary girls. Pentru ca oricat mi-as dori sa fiu o tocilara si sa ajung la Harvard, nu o sa reusesc, m-am decis serios impreuna cu bunaciunea mea bisexuala, da, exact, sa formam o trupa! O sa ma rezum la niste bongo inainte de o pereche zdravana de tobe si de un succes grandios pe scena rock, asa cum tu, Alina, o sa canti cu vocea ta ravasitoare, tu, Anca, o sa fii vocea numarul doi, in timp ce Andreea, nume de cod Hot, o sa cante la fluierul ei magic. Am stabilit ca Alin canta la chitara sau elastic...ceva...corzi(pentru asta exista litera "d" in numele nostru de band), iar Teddy, care are media 10 la mate, o sa ne impresarieze.
Dupa cum vedeti, avem totul pus la cale, da,da, am rezolvat noi tot, fetele cu creier mare. O sa fie zdravan! Cu intalniri numai in cadrul formatiei, afise, concerte, strangeri de fonduri pentru chestii ca rochiile din Zara. Chiar vreau sa ne tinem de asta. Vorbesc serios! Adica chiar vreau sa fac chestii importante cu viata mea, si daca asta nu e gandirea potrivita, atunci nu stiu care e!
Pana una alta trebuie sa scot bani de la ai mei pentru bilete la concert (nevermind gripa porcina, sigur nu se anuleaza ceva, adica wtf!?) plus ca vreau o noua bicicleta retro si draguta, de preferat culoarea turquoise cu un ghidon in forma de u, exact cum mi-o imaginez eu!
Deci o sa mor fara ea, adica, cum altfel imi port eu tricoul (in fabricatie) cu "I'm with bisexual girlfriend and I love her" impreuna cu Andreea, nume de cod Hot, cand ea o sa fie sexy pe skate-ul ei si o sa mergem impreuna pe strada? E clar ca am mare nevoie de bicicleta!
Revenind la partea cu "cdwf" (chicks and dicks without feathers), stiu cat de mult o vreti si voi, asa ca ganditi-va serios la asta!
Si stiti ca macar un lucru il facem bine ca Rock Star-urile! Petrecem!

0 comentarii: