pai..

vineri, 15 mai 2009


stiu ca probabil crezi ca toate lumea din jur ti.a gresit cu cate ceva si ca ai vrea sa fii undeva sa o iei de la capat, sa cunosti numai persoane noi, sa ne uiti! toti am vrea asta uneori..
probabil sau mai mult ca sigur si eu am gresit fata de tine, desi ma gandesc ca pedeapsa e cam..ei...dura..si recunosc asta. uneori am tendinta sa vorbesc fara sa ma gandesc pe cine ce afecteaza si imi pare rau pentru asta, dar sunt unele persoane care o dau in bara mul mai grav.
tot ce as vrea e ca voi...nu neaparat tu in special, sa vedeti ca poate dincolo de cateva greseli sau cuvinte poate chiar sunt de incredere.
mi.ar placea sa va deschideti fata de mine, sa ma intrebati si pe mine ce parere am...stiu ca nu am chestii palpitatnte de povestit, asta e poate unul din multele defecte ale mele..dar imi pasa de voi...de tine!

0 comentarii: