luni, marti, miercuri, joi sau vineri, nu conteaza cat dureaza

joi, 28 mai 2009


M.am saturaaat! Nu mai pot! Deloc! Ma chinui atata frate, nu stiu ce vreau sau stiu si apoi nu mai vreau. Dar asta stiu sigur: nu mai vreau scoalaaa si nu mai vreau stres, note, cacaturi. Nu!
Vreau o doza mare de fun cu Andreea si, in legatura cu marea, va spune eu ca nu or sa ma lase..Oricum, I'm not feeling like going..adica e "time to bond" intre voi...iar eu o sa ma simt prost..as in..nu stiu..prost..cam ca de obicei. Nu stiu cat de asa ar fi sau nu, treaba e ca: this whole idea sownds kind of not for me... si aici vorbeste "the cowgirl"..
Nu vreau sa ma gandesc la asta..dureaza de prea mult, la fel ca toate celelalte.
Ideea e ca vreau vreo 6 bluze, defapt rochii, din Zara..pe putin, si ca nu mai pot...vreau sa nu mai stiu de nimic, cartofiorilor...sunt si cam dezamagita de mine...adica..cam foarte..foarte dezamagita.
Vreau sa zambesc sau sa rad pentru totdeauna asa cum am facut.o cu voi, Andreea si Stefan, in seara asta. Voi mi.ati animat ziua. Dar acum, revenind..I'm done... ca ma asteapta Mara.

1 comentarii:

a.m spunea...

bai buruiana mica
"canteaza"?
pasarica insiropata:*