Amintiri din copilarie

luni, 16 martie 2009


FRATE cand eram mai mica, am dat cu pumnul intr.un geam si l.am spart...si mi.a ramas un semn...la incheietura...pe partea cu degetul mic....si cand imi rod unghia de la degetul ala...imi amorteste toata partea aia...
ODATA am cazut cu trotineta, treceam peste un canal din ala cu bare si a ramas roata blocata acolo, si mi.a intrat ghidonul in picior si am semn si acum.
ALTADATA eram cu biciclta cu varamea si niste prieteni de ai ei pe afara si ei mergeau tare iar eu invatasem sa merg de vreo luna...si ce se gandeste desteapta de Denisa? sa ii prinda din urma...proasta idee! am pierdut controlul ghidonului..si eram cu mainile in aer si urlam si am cazut si era sa dea o masina peste mine si mi.a intrat si ghidonul in burta si am avut vreo trei luni urme de la manerul ala cu forma de degete...m.am julit peste tot si mi.am trecut cu roata peste picior...si pe deasupra erau niste copii care se unitau la mine si radeau.
CAND am invatat sa merg pe role mersesem afara cu o matusa de a mea si eram mica stii si hai sa ma traga ea de maini si eu ca proasta...nu indoi genunchii si mama ce mi.am facut in genunchi...am cazut in bot grav.. m.a auzit tot cartierul cand ma stergea mami cu spirt.
LA botezul Andreei...mergeam cu ai mei pe strada si mama ii zice lui tata 'nu.i da drumul la mana ca parca vad ca se loveste' si tata n.avea o treaba...imi da el drumu la mana si in urmatoarele doua secunde ce face Denisa? cade si da cu capu de bordura! la patru ani frate, nici nu mai vedeam bine cu ochiu din parte aia.
IN Italia am intrat cu bicicleta intr.o masina de am indoit.o . Am mai lovit apoi si un tip si mi.am rupt degetul mic de la picior.

SI asta nu e decat un rezumat minuscul....

0 comentarii: