iubito,noi mergem pe ata...si are noduri

sâmbătă, 7 februarie 2009


azi, super vreme , vacanta... in sfarsit aveam sa le vad, dupa cateva zile de lene, aveam sa revenim la vechile, aceleasi barfe... dar nu, nu si azi...imi pregatisera unele noi, proaspete...neasteptate.
nu realizam cat de mult se schimba unele lucruri doar in cateva zile de absenta.
apoi le vad, acolo, coborand, amandoua...imi parea ca statusera o vesnicie impreuna inainte sa ma vada, dar nu imi pasa..asteptam doar sa vorbim, realizand parca, ca ceva s.a schimbat...
buna remarca.
incepem sa vorbim, eu doar aud, acum inteleg...
apare si ea, a treia, singura...nu.mi doream decat gustarea...stomacul meu urla dupa atatea noutati...
nu o prea voiam acolo, dar totul se schimba incet, incet...incredere..incredere...nu.
parca de data asta le voiam mai mult pe a cincea si a sasea...dar ma conformam
a fost ok pana la urma
...final....122...minciuni, adevar...remarci de sfarsit...de nou inceput
semestru nou..viata noua...semestrul 1-> trecut, uitat, calcat in picioare, dar plin de schimbari
viatsa.

2 comentarii:

a.m spunea...

e pe sarmaaa :))
dubioaso >:D<

Denisa spunea...

e cum vreau eu