intruder

luni, 9 februarie 2009


se intampla incet. se intampla. ne.am obisnuit prea mult. rutina. sau poate am iesit din rutina si de.aia. nu.mi place. si totusi.
va certati..ma rog...v.ati certat si acum parca sunt la mijloc, simt unele asteptari...bizare.
sntem pe scari, va salutati, eu .... pauza... era grabita, nu.i nimic.
poze, filmulele, pozele, filmuletele... de o luna cred ca ma tot rog dupa ele.
m.ai mintit. de 2 ori. sau poate de cine stie cate ori. degeaba. prostii.
o simpla sau poate nu conversatie, trimisa ...nimic..caca...'esti suparata?', 'nu' ...defapt nu cred...si poate nu stiu...dar ma bufneste plansu maaa vaci ce snteti...
nu vreau sa mai renuntam la nimic
nu vreau sa continuam asa
cer sa ma observati
nu vreau sa te enervezi cand te ciufulesc
nu vreau sa ma mintiti
vreau sa va reveniti
vreau sa ne revenim
vreau sa ne bucuram de noi cu noi fara sa ne pese de altceva
de ce?
pentru ca nu imi sunteti indiferente
pentru ca nu degeaba am ajuns sa ne imprietenim
pentru ca ne potivim
pentru ca va iubesc

0 comentarii: