oda lui Nick

miercuri, 10 decembrie 2008

gsesc in fiecare fir din fiecare bucla a parului tau frumusete intruchipata. perfectiune. o singura suvita rebela indrazneste sa taie armonia desavarsita, dar tocmai ea ma face sa ma topesc atunci cand te vad. nu am nevoie decat de un singur cuvant ca sa imi pot da seama ca in spatele acelei voci cutremratoare dar inocenta, de copil, esti tu. acea voce care ma infioara, care imi face suflul sa inghete, care ma termina si imi impinge o lacrima sa alunece pe obraz, e inconfundabila. si un zambet incomparabil...o fata care si trista parca arata un mic suras in coltul gurii imi provoaca bucurie indiferent de starea mea...melodiile pur si simplu ma calmeaza, ma inveselesc, ma aduc inapoi la viata indiferent de ritmul lor. dar apoi ma trezesc si cu un oftat adanc imi dau seama de milioanele de fete care te mai gasesc asa sau poate chiar mai profund si realizez sansa aproape inexistenta de a.mi implini visele. pentru ca esti visul meu.

0 comentarii: