Doamneeeeeeeeee.....

marți, 16 decembrie 2008

holly molly asta seara mi.am vazut viata trecand prin fatsa ochilor. muream de ras ca de obicei si eram att de prinsa de acea poveste spusa de persoana pe care dau vina cu desavarsire, inkt incercand sa urc intr.un idiot de 368 pe la usa din mijloc..usile au inceput sa se inchida si eu acolo ca desteapta, in mijloc, am fost prinsa in stransoarea lor si, practic, ma luptam cu moartea!!!!!!!!!!!! apoi cand s.au deschis intr.un final usileeeeeee aleaaaa criminaleeeeeeeee, eu injumatatsita acolo nemaiputand sa respir observ cum, in mijlocul strazii, partasa mea, Alina, se indoia de ras, si cum toate privirile din autobuz erau indreptate spre mine... m.a apucat si pe mine un ras isteric(ce sa mai fac? faptul era deja consumat), care m.a tinut vreo doua statsii si, din cand in cand, aruncand o privire inlacrimata de atta ras pe geam o zaream undeva in departare pe trotuar cu un zambet larg pe amica mea coplesita de toata seara.

Morala: atentie la 368, are intentii ucigase!!!!!

1 comentarii:

l.n spunea...

denisaaa imi pare rau=))
stii ca nu ti-as face rau, dar lasa ca povestea a meritat si niste usi.
a fost geniala faza.
te iubesc si asa storcita >:D<