Please jump.

marți, 9 februarie 2010

Oriunde m-as uita vad mereu aceleasi lucruri. Lucruri pe care nu le am. Lucruri pe care le vreau. Lucruri pe care mi-e atat de greu sa le obtin. Incepand cu un 10. Apoi poate cine stie ce bluza. Terminand cu cineva care sa ma ia asa cum sunt.

Cineva.
Urmeaza ca intotdeauna "de ce"-ul ala... Ei bine nu. Nu mai compar. Zic doar atat. Duc lipsa. Vreau. Asa ca se fac? Astept? Nu. Nimic nu merge. Nimic nu merge niciodata. Dar sper. Si mai astept inca. Poate intr-o zi cand o sa ma lovesc cu capul de ceva am sa stiu ca e dragoste.

Cum o sa fie dragostea? Poate roz. Poate sexi. Poate cu sex.
Vreau sa fie pur si simplu simpla. Sa fie tot ce mi-am imaginat vreodata si ma mult. Ei bine... nici chiar asa. Sa ma accepte. Sa ma vrea. Sa afle. Sa stie cine sunt. Sa vrea sa ma vada fericita. Sa zica "multumesc" cand nu are de ce. Sa imi zica "te iubesc" inapoi. Asta e. E mult. Dar asta e.

I would like my teenage crush, love, madness, mess to come now, not later, not never, but now.

6 comentarii:

Anonim spunea...

dragostea nu o sa fie niciodata,dar NICIODATA pur si simplu simpla,nici macar simpla sau nici macar pe aproape simpla.

Denisa spunea...

si-atunci cum o sa fie? zi-mi tu ca eu nu le prea am in domeniul asta, nu crezi?

a n d r a spunea...

o sa vina cand te astepti mai putin..o sa vina cand o sa balesti zile intregi dupa un baiat si o sa para dragostea...o sa vina cand o sa fii vida de sentimente......cand o sa crezi ca nu o sa vina nimeni...dar mai ales o sa vina cand o sa fi renuntat si la cea mai mica farama de speranta.....sau o sa vina intr-o zi de sambata cand o sa iesi si o sa mai fi si el undeva la celalat capat al mesei uitandu-se insistentt la tine sau...doar zambindu-ti....

a.m spunea...

adevarat! mereu vine atunci cand renunti..cu totul la idee :)

Andreea's spunea...

hai denisa ca eu te iubesc :x e dragoste pura :)) >:D<

Denisa spunea...

hai ma mai si razi de mine acuma