Doar atat

duminică, 15 noiembrie 2009

Just press stop when it's not working fos you.
Asa e cu siguranta cel mai simplu, daca nu-ti convine, o lasi balta.
Cate probleme poate sa aiba cineva? Niciodata nu sunt chiar atat de multe pe cat am impresia, dar daca ceva merge prost, de ce sa te plangi doar de atat? Asa ca azi nu te astepta sa fiu prea vesela.

Stii de la ce pleaca totul? Pai, de la fapul ca desi n-a fost nimic mai mult de o gluma proasta intre noi, daca a fost si asta, acum s-a pierdut, s-a dus. Si imi pare rau. Imi pare rau pentru ca si tu ai spus ca vrei ca prietenia noastra sa nu se schimbe. Dar s-a scimbat. Ai uitat-o. Si nu pot decat sa te las sa o uiti. Pentru ca aud si realizez lucruri pe care n-ar trebui si care ma dor. Am zis ca nu pot sa mai trag daca tu ii dai drumul.
Gandeste-te ca de la asta, probabil ca toata saptamana, sau macar cateva zile, de la un gand trist, ratacit, nimic n-o sa-mi mearga bine.

Si asta cand credeai ca pe planeta sex nimic nu e complicat.
Adăugaţi videoclip

0 comentarii: