Nine in the afternoon

luni, 22 iunie 2009

'Cause it's nine in the afternoon
Your eyes are the size of the moon
You could 'cause you can so you do
We're feeling so good, just the way that we do
When it's nine in the afternoon
Your eyes are the size of the moon
You could 'cause you can so you do
We're feeling so good!

Si ce daca m-am trezit la doua jumate azi? Si ce daca tu plecasesi de la zece?
Daca ma gandesc bine, chiar imi convine situatia, adica in contextul asta nu mai avem timp de certuri, de reprosuri sau amenintari. Oricum vreau sa evit asta pentru ca nici eu nu stiu cat de mult o sa mai inghit "Pentru ca asa vreau eu!", pana sa explodez!
Sunt satula, de-a dreptul sufocata de prezenta voastra, asa ca ma gandesc ca pana si voua v-ar pica mai bine sa ma lasati sa ies, sa nu stau toata ziua in aceeasi cladire cu voi, sa ne respiram aerul unul altuia. Adica eu chiar nu ma prind care-i faza! De ce naiba nu pot sa ies si luni si marti si miercuri? Nu, nu, nu Denisa! Chiar te-ntinzi! Ce naiba, nu-ti ajunge marti de la trei la sapte jumate? Adica mie chiar mi se pare mult deja!
Oh, ramolitilor, draga, sa va explic ceva! Daca draguta, adolescenta si sociabila de Denisa are o viata sociala mai intensa decat a voastra este clar ca trebuie sa iasa din casa ca sa si-o mentina, nu? Mi se pare de-a dreptul normal si rezonabil!
Pe cuvantul meu ca nu inteleg reactiile astea, total eronate din punctul meu de vedere, ale parintilor mei, asa ca ma intreb, asa fac toti? pentru ca daca raspunsul este "da", m-as mai calma, dar, imi vine cam greu sa cred... si mi-au venit si niste versuri in cap acum:

You-re not the only peson to get in wrong
It's all right!
You-re not the only peson to get in wrong
It's all right!

Nu ca ar avea legatura, avand in vedere ca nu EU am gresit intruna in ultimele doua saptamani.
Prost din partea mea sa ma gandesc ca odata ce se termina scoala urma sa am parte de libertate deplina si sa nu mai fiu stresata. Foarte prost!
Trebuie neaparat sa ies din situatia asta si sa nu ma mai cert pentru ca are urmari grave asupra mea. Adica... am plans in saptamanile astea cat n-am plans un semestru, plus ca sunt foarte irascibila si ma intorc cu curu-n sus la orice faza care (oare e corect care? ar fi trebuit sa pun ce? oh, unde-i Sergiu acum!) nu-mi convine!
Tot ce vreau e sa nu stau in casa cinci zile din sapte avand in vedere ca in alea cinci zile tot ce fac e sa dorm, sa mananc, sa stau si sa stau. Cer prea mult? Daca da, o sa tot aveti parte de faze ca aia de ieri, aha...o sa plec si o sa va trantesc una in nas intre doua urlete!

T: Poate faci in asa fal sa stai toata vara la tara!
D: S-o crezi tu!

later that day:
M: Hai Denisa, tine-o tot asa si o sa vezi tu cum stai toata vara in casa!
D: Zau?

You can't stop me from being me!

0 comentarii: