Finders keepers

vineri, 26 iunie 2009






Asta este prima mea melodie din playlist (contine 8 melodii) de care sunt dependrenta acum.
Vara nu mi s-a parut niciodata anotimpul relatiilor.







Sunt atatea "chestii" stranse intr-un singur loc. In mine. Spun atatea, fac atatea altele...simt cum orice cuvant pe care il gandesc sau spun isi lasa o urma adanca pe mine. E o perioada in care fac atatea greseli si in care imi doresc sa iau inapoi atatea cuvinte aruncate...doar asa.

Revin unele vechi probleme, apar altele... asta nu inseamna decat probleme la patrat.

Tot ce stiu e ca nu vreau sa ma mai doara nici un cuvant. Ca nu las sa iasa din mine un ghem intreg si incurcat de sentimente. Daca fara ele o sa fiu goala?

Mai stiu cat de mult imi place sa aud de sentimentul ala...nu mai spun sa-l simt. Si ca o sa rezolv tot si toate pentru ca vara asta Denisa e horny si are chef de aventuri, cand ar avea nevoie si ea de stabilitate. Partea cea mai buna e ca nu vrea de ce are nevoie.

(Nu e ciudat cum de trei randuri vorbesc de mine la persoana a treia?...pai s-o termin mai optimist...ce zici de o replica de agatat?)

I'm "Deni", hear me roar!

A! Si... pentru tot restul muritorilor de rand care nu or sa se prinda oricum: Ce-am gasit al meu ramane! (So?! what are you going to do about it?)

0 comentarii: