Eggs as usual breakfast etc.

vineri, 12 iunie 2009

-Part one-
She went to bed. At eight o'clock. They didn't. She tried so hard to dream.
They plotted. All she could dream was a white wall that went from below ground to above the sky and curved around in a complete and utter circle, allowing not so much as a single corner where a spider could build a web, attract an ant, and start the beginnings of a creepy wispy webby buggy story.Not so musc as a corner. Not even a tiny almost invisible crack in the white wall surface where a drop of water could drip down into a small clear globule of a drip of a story. Not so much as a crack. Not even a ltiile rough spot where bits of dust could accumulate and make the foundation for a scattered puffy grey fuzz of a dirty story. Not even a rough spot.


-Part two-
Sunt unele momente in care, poate chiar si cu persoanele potrivite in jurul meu, nu imi gasesc locul.
Sunt unele cuvinte care, doar citite pe buze, printr-un geam plin de amprente al unui autobuz, ranesc mai mult decat m-as sau te-ai astepta.
Sunt unele zile in care ne simtim perfect impreuna, dar altele in care nu ne rostim nici cinci cuvinte.
Sunt unele priviri care, doar aruncate, imi ard pielea, la fel cum face soarele de fiecare data cand are ocazia.
Sunt unele momente in care imi dau pur si simplu seama ca sunt pe dinafara, ca nu ma incadrez, ca eu ma chinui cand n-as avea de ce.
Sunt unele cuvinte care ar trebui spuse, dar raman blocate in drumul lor spre exterior.
Sunt unele zile ca asta.
Sunt unele la revederi care imi arata ca nu o sa mai existe o urmatoare intalnire.

Multumesc pentru asta. Pentru doua lacrimi.

0 comentarii: