Acum chiar baga puloverele in placinte, ticnita!

luni, 15 iunie 2009


E asa ciudat cum e vacanta si nu am absolut nimic de facut,adica imi ridic la 9 capul de pe perna si ma gandesc ca e tarziu, dar apoi realizez ca e de-a dreptul devreme asa ca il scufund inapoi in perna pufoasa si verde. Si visez. E ciudat cum uneori ma trezesc brusc si-mi amintesc ce visam, iar apoi imi doresc sa adorm inapoi in doua secunde sa pot continua visul. Te visez.
Am observat cum starea mea din ultima vreme se tot imbunatateste, si cu saptamana asta departe de voi si tot sunt ok. Cred ca se trege de la aerul diferit acum ca sunt libera tot timpul, si poate de la ce se da la tv inainte sa adorm, sau de la tine! te vreau!

Eddy: Come on, Ed! Stop whining!
Ed: Ouch! My liver, ouch, my lasanga!
Edd: Oh Ed, lasagna is not an organ!

2 comentarii:

a.m spunea...

denisa, mi-e dor de tine denisa!

a n d r a spunea...

vacoooo...poate nu ne vedem altcandva ca te mananc>:P