sunt revoltata

sâmbătă, 11 aprilie 2009

cine a editat poza? eu! faceam cu ochiu'..daca nu ma insel?!ce zici de asta? Zack Efron? cam doarmi cu ariciul!ce san ai aici Alina=)) uite la ai mei ce frumusei sunt:>!m.am decis in mod clar ca nu mai vreau hi5 frate, da' nu e cinstit, pasarici dragi, ca voi ma cam desconsiderati?! adica ce ma numa "bosi de bosii" au voie sa vada profile "private"? sau care.i smenu'? e o moda mai nou, huh? ca vad ca toata lumea o abordeaza.. acu' vezi ca.si face si valy profilul sau albumele asa ca de'!!! ce tre' sa vada tot prostul sexualitatea si rautatea lui? si ca sa nu mai zic, miericicilor, de ce la marcarile alea pe poza eu sunt mai prejos?ce ma? io nu fac parte? poate din hi5 nu, da' din poza....!!!!!!fiti atente ca vreau link albastru la denisa.. altfel vi.l faceti si voi gri, clar?!?!

si ia ute ma ca sa vezi:> pot sa pun si io!

6 comentarii:

a.m spunea...

:))
va ador
denisa, iti cam place sa faci conversatie cu mama ah?:> :))
glumeam, ily :x

Denisa spunea...

omg frate eram cu gura in pamant zau! mama ta e ok:)) mi.a zis ca arat bine :>!

a.m spunea...

:)))
mersii :P

n o l a h. spunea...

stiu ca ma bag in seama:))

dar vai cat ador pozele astea:X


pentru ca intr.o zi sper sa am si eu poze dinastea...

>:D<:*

l.n spunea...

ce camilo-girafa esti in penultima poza =)))))
sanii nu te ajuta deloc dragoste.
suntem vip
>:D<

Denisa spunea...

ba fraiero partea cu sanii era pentru cealalta poza, nu aia cu strambaturite! hai pasarica tobosara, taci:)) si by the way vip doar pentru nevampe, ne cu nasul pe sus clar=))!