My grass is green!

joi, 16 aprilie 2009

Someone once told me the grass is much greener on the other side...

Well I paid a visit...
Will I be stupid to miss it,
Yeah, yeah, yeah, yeah!
The grass seemed exactly the same!
Yeag, yeah, yeah, yeah!

Till further notice,
Till further notice,
I'm in between,
I'm in between!
From where I'm standing,
From where i'm standing,
My grass is green!

My grass is green!

Decid mai repede, spontan si eficient.. tot ce se intampla e din cauza ca asa vrem noi nu?
Plec mai devreme ca sa nu intarzii pentru ca nu vreau sa intarzii!
Pentru ca nu trebuie sa astept sa.mi cada marul din copac in cap si pentru ca ma pot intinde umpic sa il iau si sa am parte de el mult mai repede!
Pentru ca inca imi mai place de tine d'oh! (desi stiu ca e o idiotenie, asta e!)...si ma gandesc ca daca o sa am ocazia..la sfarsitul scolii sau..cam in perioada aia..o sa ma cuplez cu tine!:-?? Sau cel putin o sa.ti spun de pasiunea mea si de dorinta mea pentru o aventura!
Pentru ca am impresia ca atunci o sa ma simt pregatita pentru asta!
Pentru ca eu am intotdeauna initiativa, si daca nu as intra eu in vorba cu voi, m.ati uita fara grij!
Pentru ca exista Blu si Ruxi!
Pentru ca incep sa ma simt mai importanta!

5 comentarii:

a.m spunea...

sa-mi zici de cine :>

n o l a h. spunea...

iubesc postul asta:X
si poate chiar ai dreptate:">
o sa fie bine o sa vezi:>
>:D<:*

anca spunea...

si pt ca e ziua ta! la multi ani>:D< :*:*:*

Denisa spunea...

ba antonia:)) ce sa.ti zic, mama? cine e cine?

a.m spunea...

de cine iti place, desteapto!:))