everything I feel I wrote down on one piece of paper...the one in your hand

sâmbătă, 14 martie 2009

alina: nici eu nu stiu inca
Denisa: ma rog...inteleg ca esti sictirita dar ai putea vorbi si cu mine stii ca ma intereseaza
Denisa: ce mai faci?
Denisa: cum o mai duci?
alina: pai cam asa si asa
alina: tu?
Denisa: voiam sa verific ceva...
alina: ce?
Denisa: stii cum ziceai in seara aia ca e ciudat cand cieva din afara grupului vine si te ia cu ce mai faci ...? cum o mai duci?...
alina: da..
Denisa: voiam sa vad daca e ciudat ce te intreb...
Denisa: avand in vedere ca asteptam sa.mi spui ceva de o ora..
alina: hai ma denisa adica iti dai seama ca noi vb in fiecare zi si cand intru pe mess mai vb cu fosti colegi cacat cacat
alina: dar daca ma itnrebi ceva iti raspund,normal
Denisa: stiu...ca vorbim in fiecare zi...
Denisa: stii cum e...ma rog lasa
Denisa: scuze
alina: hai ma denisa
alina: te rog nu te supara si tu pe mine acum
Denisa: nu m.am suparat ma...da imi pun prea multe sperante in anmite chestii
alina: pai vorbeste si tu deschis cu mine ma
Denisa: cum adica?
Denisa: ce nu e deschis?
alina: adica sa imi zici clar care e faza si asa
alina: ca nu am cum sa imi dau seama
Denisa: banuiesc ca nu ai chef de aberatii ca ale mele acum cand tocmai ai terminat o cearta sau asa ceva...
alina: ba da, te ascult oricand zi
Denisa: nu stiu...ma gandeam..stii...cand suntem pe mess si asa...imi zici ca vb la scoala mereu si asa...iti aduci aminte ce ziceam cu C***** atunci cand spuneai ca ai vrea sa fie in clasa cu tine
Denisa: "prietenia" noastra se consuma doar la scoala intelegi...
Denisa: pentru ca eu nu sunt defapt decat o colega
alina: dar nu e asa denisa
alina: o iei dramatic
alina: idea e ca da, probabil ar trebuii sa iti acord mai multa atentie, si da ma simt vinovata pt asta, dar nu esti o simpla colega nu imi esti indiferenta
Denisa: vreau sa zic ca de exemplu K*** e de la sc da?..dar rel ta cu ea e dif de a noastra ptntru ca...aveti un blog comun sau ma rog...vb pe mess...iesiti in weekend sau inainte de sc...iar noi nu
alina: da,stiu si ma simt vinovata pt asta
alina: dar
alina: nici nu tu nu ma suni sa imi zici hai alina sa iesim
alina: si ideea e ca am foarte multe grupuri de prieteni
alina: si un weekend nu e deajuns ca sa ma vad cu toti
Denisa: stiu...si crede.ma ca as vrea sa fac si eu parte din macar unu....sau sa iti cunosc majoritatea prietenilor...stii ca te.ai simti incomod daca m.as autoinvita...oricum nu ai tp de mine...e si C*****...stii ca in weekend te intreb absolut mereu ce faci...si mereu ai deja totul planuit si programat
alina: dar te pot implica si pe tine daca vrei ma
alina: serios
alina: nu sunt genul ala de persoana posesiva cu prietenii mei
alina: ii impart
Denisa: mai stii ce ziceai cand te.ai apropiat de C*****....nu era acelasi lucru
Denisa: nu stiu...
Denisa: dar crede.ma chiar mi.ar placea(desi a trecut doar putin timp de cand ne.am cunoscut si imprietenit) sa fim mai apropiate...sa merg mereu cu voi in spate chiar daca nu fumez, sa nu vorbiti intr.un colt si sa ma expediati, sa iesim mereu pe undeva, sa avem prieteni comuni

public asta pentru ca:
-probabil nici nu ai vazut ultima replica
-as vrea sa se puna in practica tot ce e scris aici
-am incercat sa nu dau alte nume
-as vrea sa te gandesti la asta
-nu vreau sa incep sa it mai reprosez tot felul de lucruri
-nici tu nu mi.ai cerut acordul la imaginea din Doodlez
-trebuia sa rabufnesc si sa zic, chiar daca nu am facut.o pe deplin
-voiam sa fac cumva sa va atrag atentia
-sper ca stii ca sunt mereu acolo cu un sfat sau un sandwitch
-m.am saturat sa tin in mine
-mi.a expirat creditul
-mi.ar fi incomod (poate chiar rusine) sa ma autoinvit.

0 comentarii: