NOI

vineri, 13 martie 2009

E neobisnuit pentru mine. Cred ca si tu ai crede asta..pentru ca ma cunosti probabil cel mai bine. Imi place de un tip. Nu o sa vorbesc despre asta. O folosesc doar ca un pretext sa iti vorbesc tie.

Stiu ca si tu ai face.o si probabil crezi a m.am indepartat prea mult de tine, dar nu e asa. Imi trec mereu prin minte amintiri cu noi. Simt ca ne sincronizam la fel ca intotdeauna si ca si tu ai momente cand tot ce iti trece prin cap e trecutul. Imi lipsesti asa de mult si stiu ca mi.a luat ceva sa.mi dau seama, dar important e ca am stiut in cele din urma ca nu te puteam compara cu nimeni. Ai fost mereu acolo si inca esti. Atunci cand fac cate ceva "iesit din comun"( mai cam foarte rar) ma gandesc ce.ai zice despre asta. Sigur am rade si apoi am zice ceva amuzant de Danny sau Victor(fara suparare). Ma gandesc... stii ca esti cam singura care mai vorbeste cu mine din cand in cand fara ca eu sa te caut? Restu' vor mereu un impuls. Mai stii ca esti in fiecare zi cam la 10 minute e mers pe jos de mine si totusi nu ne vedem? Sigur stii.
Imi lipsesc asa de mult comentariile tale cicalitoare la adresa cuiva. Imi pare rau ca acum are altcineva parte de ele. Duc dorul povestilor si momentelor in care ne povesteam absolut totul si in care ne faceam atatea planuri. Doamne ce repede trece si se uita totul! Mai stii voleiul cu sticla de apa, placa de intins parul a Cosminei, gramezile pe care le faceam pe teren, pe Chita? Stii de cine mi.e dor? de Gotia frate! mi.e dor de bataile cu cutii si cravate, de nea Ilie (pt ca Bica e idiot rau), de glumele tampite ale baietilor, de diminetile de la Kati, de barfele suculente, de ratatii de la D...vreau sa zic ca stii, Nitu a intrat in Viilor, si mereu cand trec pe acolo casc gura ca poate il vad in curtea liceuliu(odata eram cu tata si statea la stop, iar eu ma holbam si erau unii in curte si ma vede un tip cum ma uitam...si le zice tuturor celorlalti stii:)) se uita toata curtea la mine).
Stii ce e nashpa? intru pe mess si ii vad pe toti online da' nici macar nu stiu ce sa le spun, chiar daca as avea atatea de povestit...pe Ramo de exemplu o gasesc doar pe hi5...altfel n.o vad (in ce hal s.a schimbat:x), Tuiti e mereu pe mess, da' e ciudat sa vin eu asa 'hei tuiti..ce mai faci...cum o mai duci?', pe Kati o vad din joi in Pasti si atunci e bine (e mereu ocupata cu Bubu sau ceva....si tipa Gwen...pare asa simpatica...da cum naiba s.o cunosc mai bine?). Pe Blu sau Danny... ce sa mai zic de Victor sau Grasu' sau chiar George...abea daca ii mai recunosc. Sau nebuna de Alexa pe unde mai e? Tot ce vreau e sa va mai amintiti din cand in cand de vremurile alea...ce bine o duceam...ce repede a trecut si ce scurt a fost!
Mai tineti minte ca ziceam ca nu o sa ne lasam uitati nici in ruptu' capului?

pentru ca urasc posturile adresate, neardesate: Asta e pentru Ruxi in special, da' si pentru voi restu'. mi.e dor de voi!

0 comentarii: