abea ne.am cunoscut dar pot sa.ti spun adio

marți, 9 decembrie 2008

s.a terminat...stiu asta...simt asta...nici nu ai apucat sa ma cunosti pe deplin dar poti sa.mi spui k m.am schimbat. poate ca cel mai tare ma doare faptul k intr.un fel simt k nu e ceva gandit de tine ci o influenta poate chiar idioata, o parere impartasita cu mai multa sau mai putina vointa...o alta oaie care urmeaza turma...si pentru mine o alta dezamagire...peste toate cred ca poate nu se intampla degeaba, poate k atunci....candva....cand spuneai ''ma regasesc att de mult in ea'' sau ''ele doua imi aduc aminte de mine si cea mai buna prietena a mea'' si ''mi se pare firesc sa fiu de partea ei'' era doar o reactie de moment...o simpla adaptare la situatie. iar acum raspunsul ''nu'' la banala intrebare ''m.am schimbat?'' nu mai e acelasi doar dupa o jumata' de ora de convorbiri reci si indurerate..dar parca false si o alta jumata' de ora de plansete, bocete.....stiu ca o sa.mi lipseasca convorbirile stupide de la 4 dimineata pentru totdeauna si o sa trec cu greu peste mesajele tarzii terminate in ''te iubesc'' si chiar si simsu' ala idiot promis candva.... dar poate totul face parte dintr.un plan maret..mai mare decat mine..noi. poate asa a fost sa fie

2 comentarii:

DadaIx spunea...

Shtii shi tocmai gasisem sims u`...Pacat ca ramane doar o amprenta, o amintire...dulce?
Shi da, we are alike dar inca nu potzi vedea din ce punct de vedere am zis asta. Da m-am departat de tine shi sincer nu credeam ca o sa tzi pese atat de mult incat sa...scrii despre asta. Shtii ce mai mult ma, sau ma bine ne oftica faptul ca itzi faci rau and that sux. Pur shi simplu nu putem sa nu ne gandim , nu putem sa nu vorbim, nu putem sa nu ne pese chiar daca de la distanta...shtii cand priveshti de la deparare, vezi lucrurile altfel. Nu vreau sa interpretezi greshit..shi da shtiu ca nici nu ar trebui sa ma bag dar exact din motivul asta nici nu mai vreau; Nu pot sa stau acolo, nu mi place. Tzin la tine silly shi nu numai eu, mai este cineva care tzine, poate mai mult decat mine, dar cum pot sa fiu prietena cu cineva care ar trebui sa oscileze intre doua grupuri? Shi de ce trebuie sa renuntzi la tot ce erai pentru ceva ce nici nu merita atat de mult; de ce sa nu tzi lashi orgoliul pe primul loc shi sa fii that Denisa...that MadameD I miss... I made my choice... am gasit o persoana whi warms me up inside...dar nu am facut alegerea asta cuz there was sth wrong with ya...dar pentru ca pur shi simplu it`s hopeless shi nu pot sa fac nimic in privintza asta...that hurts the most
"o alta oaie care urmeaza turma"...ce turma am urmat eu? ce persoane am urmat eu? nu urmez pe nimeni, nimeni nu urmeaza pe nimeni, dar daca vrei s o luam asha...care este adevarata turma shi cine este adevarata oaie care urmeaza turma?
Ne lipseshti madame

Denisa spunea...

cum adica "va" lipsesc? nu vreau asta... pentru ca stiu k akl nu e vb de mai multe persoane si am verificat asta de prea multe ori inkt sa mai caut macar un motiv sa o fac din nou. NU! eu nu sunt acea oaie pentru ca nu urmez nimik..in fond nu am facut nicio alegere. am spus clar ca nu fac asta! nu potsi sa zici k am fost influentata, pentru ca ai fi surprinsa sa auzi reactiile "altora" la indepartarea ta! si sa stii k asta inseamna k Double D inca este mentionat acolo "undeva" si inca mai astept sa se intregeasca! pana la urma spui k da, m.am schimbat? dar km poti knd eu spun k nici nu m.ai cunoscut pe deplin!!!!!!! ce are orgoliul meu? nu inteleg! nu intelegi! nu intelegeti ca defapt persoana "din umbra" nu mai e o persoana pentru ca...a stat prea la lumina sau prea adanc in umbra!!!!!!!!!!! sa nu mai indraznesti sa vorbesti despre asta!! si daca, de acolo din umbra are ceva sa.mi spuna sunt dispusa sa aud, nu te vreau pe tine intermediar pentru ca practic simt ca te intoarce impotriva mea!!!!!!!!!! asa ca nu mai lua cuvantul in numele ei vreodata!!!! cel putin nu in fata mea!!!!! MA REVOLTA COMENTARIUL ASTA!!! dar sa revenim la TINE astept...cum spuneam... si simsu ala... mi.l datorezi>:P!!!! mis u(singular) too!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!